1ipekgibi- Kızlar bebeğim 3 aylık gıdısı maşallah katlı ama çok kötü pişik oldu ,yara gibi nerdeyse ne yapabilirim?başından geçenler cevap verebilir mi
Belinay_24 1ipekgibi- bizde de 2.5 aylıkken olmuştu boynun altı kıpkırmızıydı doktorumuzu egzamanın bi türü dedi kremm verdi hemen geçti drnuza danışın isterseniz