Mgetoksz 5gün normal diye biliyorum deneyimlerimden söylemem gerekirse kaka yapmamasını odonemde bende çok takıyodum fakat daha sonra gördümki gaz çıkartmaya basladıgında kakasını 4-5-6gunde bir bile yapsa asla rahatsızlık vermedi yani bu bi süreç gercekten problemin kakadan degil gazdan oldugunu anladıgımda bi kaç ay geçmişti 😔