Kızlar hep denir ya akşam sekizden sonra uyku beyin gelişimi için çok önemli diye benim bebek geç uyuyor yani savaşıyoruz bu konuda uyumaması ağlaması ayrı gelişemicek stresi oluyor mu sizde de?
Gelişemiyor şu an hormonlar gidiyorrrr gitmeyin gece gelin hormonlarrr benim yavrumada salgılanın… kafamın içi böyle saçmalıyor 😅