Ben geçen gün taktım kızım kıyameti kopardı, önce boynunun oraya dayandı kolye, yapıştırdı çenesini aşağıya bastı yaygarayı, sonra öne doğru saldık kolyeyi bu sefer ensesini yapıştırdı arkaya yine çığlık çığlığa. Taşları biraz büyük ondan mı çok yadırgadı acaba. Yoksa boynunda bir şey olması mı rahatsız etti anlamadım. Daha küçük taşlı almak istiyorum ama yine aynı şeyi yaparsa boşa para da vermek istemiyorum. Var mı bu tarz sorun yaşayan acaba