Tugba_mirac Ben lansinoh kullandım, halada kullanıyorum çok memnunum, mochi manuel olanı bende aldım ama o daha ilk doğum yapıldığında bir göğüsten bebek emerken diğerinden gelen fazla süt boşa akmasın kısmında işe yarıyor, 3 bucuk aylık benim bebeğim şuan zaten anca ona yetiyor sütüm hem emzirip hemde manuel pompa ile sağmak mümkün değil, elektrikli göğüs pompası en ideali uzun süreli kullanımda