CatBoy Junior06 bizz ✋ 20 aylık 19.dis çıktı kaldı 1 🥰 genel anlamda rahat çıkardık diyebilirim iştahsızlık dışında 🙄
Deletedmom7 Erken çıkan diş iyi değil diye duydum biz altaylız hala dişimizi çıkmadı ama ellerimi sürekli ağızda
Giraysmom20 Junior06 7.5 aylığız iki dişimizi birden çıkardık geçen hafta sadece huysuzluk yaptı o kadar umarım hepsi böyle sakin çıkar
Esarikayy Junior06 4 buçuk aylıkken alt iki disimiz 7 aylıkken üst 4 disimiz birden çıktı. Şimdi üst arka dişler kabardi. Alt disler kolaydı ama üstler çok zorladı