Serimzrk Bebeğim 2ay 27 günlük dün teşhis kondu daha aşısını yaptıramadan 😕 ateşi 38,3 oldu en son daha da çıkmadı kusması yok ishali iki kere sulu yaptı sonrası daha kıvamlı beyaz şeyler var baya da mukuslu emzirmeye çalışıyorum sürekli tavsiyeleriniz var mı anneler şimdiden teşekkür ederim ❤️
Nazl Canım bizde 2 bucuk aylıkken yakalandık bir tedavisi yok ilac uzerine devamlı emzirmek zorundasın sıvı kaybetmemesi gerekiyor tehlikeli bir hastalık ama maflor kullanabilrsin günde 6 damla doktor bize onu vermişti kullandık ishali için 1 haftada toparladk bizde hastanede yattık 2 gün serum takıldı emmiyordu huysuzluk edıyordu sıvı kaybediyordu diye mecburwn yatırdılar 3 aydan kucuk bebekleri genelde yatırıyolar cnku sıvı kaybı kötü sonuclar doğuruyor sen her yarım saatte bir emzir devamlı tek care emzirmek ve sıvı bu arada suda ver bize öyle demişlerdi
Serimzrk Nazl evet veriyorum su da maflor toz verdi çay bardağnda karıştrp veriyorm ne kadar içebilirsen😕 uyanmıyor ki bir saatte emzirym ama çok az emiyo
Serimzrk Sareninannesi eşimin babanesi ishaldi onlra gitmemiz gerekiyodu ordan bulaştı heralde kaynanam da hasta olmş çnkü sana tavsiye ishal olan biriyle aynı havayı solumasın bile ❤️
Zeynepeymen Gerçekten bende dışarıya cıkmaya korkar oldm.Heryer surıyeli genelde bu hastalıklar ortadogudan gelıyormus.Bı fanusa koyupda gezdıremeyız tabi cocukları bu yuzden cok dısarı cıkamıyorum.Bebişede cok gecmıs olsn.