Karadeniz uyusun canım uyandırma her akşam uyutmadan önce verirsin hasta olsa da olmasa da ver içebildiği kadar içsin nasılsa yüzde doksanı su zaten :)
istemezse de zorlama tabi :)
benim bebeğim 2 aylık ben iki günde bir veriyorum ıhlamur vermediğim günler çay kaşığı kadar saf zeytinyağı içiriyorum o da mide ve bagırsakları rahatlasın kalaısnı rahat yapsın diye 🙈
ben haftada bir de calpol veriyorum :)
malum önümüz kış..
rezene de kullanabilirsin kuzenimin de 2 aylık bebeği var omda rezene veriyor rahat uyusun diye ıhlamur da olur 50ml yap bence her akşam içsin kuzu :)