KupSekerAnnesi
evolvia nutriPro 1 numara canım çok memnunum mamadan iştahla içiyor kilo aldırıyor gaz, kabız, kusma yapmıyor.
sütümü sağıp biberonla verilince kusmuyor. (Avent cam biberon 125ml kullanıyorum, anne memesine yakın oldugu için)
internetten bakımda ilk 6 ay meme yada mama emdikten sonra kusması normal çünkü mide kapakçığı daha tam gelişmemiştir diyor. İnşallah öyledir :)