Benimde 30 günlük bebeğim var uyku aralarında emiyor ama uyanıkken katiyen emmiyor, poposuna hafif vurarak ee ee ee diyorum anca öyle emiyor. 2-3 gündir böyle. Dün biberonla verdim sağıp çocuk 120cc bitirdi. Kıyamıyorum bende napayım emzirmeye zorlamaya devam mı edeyim. Sonuçta zorlayınca emiyor az da olsa