Selam canlar benim 3.5 yaşında bir oğlum var biraz ufak tefek bi çocuk olduğu için bir de geç konuşmaya başladığı için tuvalet eğitimini de geç başladım mecbur şimdi bizim sorunumuz şu tuvaleti geldiğinde söylüyor çiş geldi kaka geldi diye çişini çok güzel yapıyor fakat kakasını yapamıyor klozetine oturup oturup kalkıyor nasıl yapacağını bilemiyor devamlı anlatıyorum hatta benimle de geliyor tuvalete beraber oturuyoruz falan ama bir türlü cesaret edemiyor ve tutuyor tuttukça kıvranıyor en sonunda korktum bez bağladım annecim bezine yapabilirsin dedim bezine yapmayı da reddetti ne yapacağımı bilmiyorum bu eğitim sürecinde asla sinirli biri olmadım aksine çok sabırlıyımdır ve çok eğlenceli zamanlarımız oluyor tuvalette tek sorunu kakasını yapmaktan korkuyor ondan bişeyin kopup gitmesi onu tedirgin ediyor farkındayım ama bunu nasıl atlatıcaz bilemiyorum birde 3 aylık hamileyim düşük riskim var ne yapacağımı şaşırdım doğrusu yardımlarınızı bekliyorum 😔