mavihuzurkalp
Evolvia NutriPro 1 numara 🙋🏻♀️
Ben Sezeryan yaptığım için sütüm geç indi canım ve hastanede hemşire bebeğime evoliva nutriPro vermiş, sorduğumda o mamayı kullanmaya devam edebilirsin içeriği zengin gaz, kabız, kusma yapmıyor ayrıca güzel kilo aldırıyor.
E bebekte 400gr 50 TL 800gr 110 TL ama artık firma üretmiyormuş evoliva nutripro Plus üretiyor onun da içeriği bi tık daha ağır eğer kullanmak istersen e bebekten kullandığım mamayı alabilirsin eczanelerde daha pahalı.
YouTube de mama markaların karşılaştırmasını izledim en iyi içeriği olan kullandığım mama.
Bebeğim 2 ay 15 günlük 2 ağdır kullanıyorum 🙋🏻♀️
Eğer devamı olan mama istersen golden goat, bunu da doktorlar öneriyor anne sütüne yakın bir mama diye duydum ve keçisütünden yapılmış. Sağlıkla büyüsün bebiş 😊🌸