SelmaYakup Kızlar doğum yapalı 55 gün oldu hala regl olmadım siz ne zaman olmuştunuz emziriyorum bu arada ??
Neyazayim SelmaYakup ben ilk dogumumda 7. Ayda simdi 2 aylik oldu dogum yapali ve daha olmadim normal yani
Kutayalp SelmaYakup oğlum 5 aylıkken oldum ben bazıları hemen oluyor bende telaşlanmıştım ama 1 seneye kadar olmayabilirmiş
JrEminJrbusra Bende 73 gün oldu haala tık yok,,doktorum 1,5 yıl görmemen normal dedi ama ben 6 aydan sonra bekliyorum kızım 7aylıkken olmuştum çünkü
Yagizmomms SelmaYakup Bende emziriyorum 54. Günde oldum canm. Ama 2,3 sene olamayanlar var. Arkadaşımda 7 ay önce yaptı hala olmadi.
Eyeltu SelmaYakup ben 2 çocuğumda da emzirdiğim süre içinde hiç olmadım. İlkinde 21 ay ikincinde 19 ay olmadım. Nasıl ki emzirmeyi sonlandırdım haftasına oldum 👍
biryavuzkusu SelmaYakup of valla benimde 58 gün oldu doğum yapalı. Menapozlu gibi bi yanıyorum bi üşüyorum sıkıntı basıyor . Bi regl olsamda rahatlasam 😒