Iyi geceler iki konu hakkında tavsiyelerinize ihtiyacım olucak .
İlk olarak oğlumun sünnetini ocak ayında yaptırmak istiyorum annemlerin yanında annem ise haziranda yapalım çocuk üşütürse diye korkuyorum yazın rahat rahat gezsin diyor .
Bende Antalya’da Haziran ayı felakat oluyor o zamanda sıcaktan bezle pişerse nolucak dedim iyi kızım karar sizin dedi kararsız kaldık size sormak istedim ….
Ikinci olarak konu yine oğlum 14 aylık , teyze , baba , dede , gel , bay, mama diyor bana da ABLA diyor sürekli dans ederek ne karşıma alarak anne dedirtmeye çalışıyorum inat gibi abla diyor , hayır bunları diyebilen çocuk nasıl anne demez garipsiyorum 🤦♀️