dios_gokta YigtnAnnesi bende haftada 2 3 kere veriyorum arı mamanın pırınc unu verenede vermeyenede saygım var
elizinannesi-19 YigtnAnnesi ben veriyorum muhallebi şeklinde. 7. Aydan itibaren verdim. Her akşam yatmadan önce. Bazen ara öğün olarak. Evet besleyiciliği vitamini yok ama karnı tok oluyor rahat uyuyor en azından
YigtnAnnesi elizinannesi-19 ya bende az önce verdim canım sürekli uyandigindan muhallebi olagak nasıl veriyorsun tarif verirmisin
elizinannesi-19 YigtnAnnesi 1 su bardağına bi yemek kaşığı koyuyorum. Tepeleme değil ama. Sonra pişiriyorum. Bi kere kaynayınca kapatıyorum. Ben içine bazen pekmez koyuyorum bazen bisküvi basen de meyve.