Erroerto benim kızım 21.5 aylık olacak 3 gün sonra ve artık uyku düzeni belli. Uykusu var ama Bu aralar da sadece sallanarak uyumak istiyor, çok seviyor sallanma işini ve benim iltihaplı omurilik romatizmam var. Akşama kadar hiç sorun yok bir şekilde başediyorum ağrıyla ama gece olunca biraz uzanmak istiyorum artık.