muhammedenes27 Kızlar oğlum 15 aylık bugün çoo hafif düştü canı yanınca baya ağlıyor bgnde öyle 1 dakika fln nefes almadı morardı başına gelen varmı nette katılma diyor ama çok korktum bayıldı gibi oldu
Nadireyamac muhammedenes27 Bilgim yok en iyi bilgiyide doktorunuz verir bu konuda. Doktora götürmelisiniz ciddi olabilir
mom0989 muhammedenes27 hiç korkma benim kızımda öyle çocukların morara ağlaması normal yani kısa süreli nefesini tutup ağlaması hiç bir sorun teşkil etmezmiş. Bir doktorun yazısını okumuştum normal diyordu
gvnkbr muhammedenes27 tak maskeni götür acile gece napicaksin uyku girmez gözüne emr filan çeksinler morardı diyosun
muhammedenes27 gvnkbr yani anlık bi morarma ama ağlarken nefes almadan ağlıyor morarıyor her zaman böyle ağlamıyor bu iki oldu ama bgn korkuttu yarın gtrcez nasipse
muhammedenes27 dios_gokta internettede demir eksikliğimden diyor ama en son kan almıştık herşeyi güzeldi tekrardan yarın gtrcz
muhammedenes27 mom0989 ay bugün ben öldüm tekrar dirildim ookadar korktum ki yarın gtrcz bi baktıralım içim rahatlasın
mom0989 muhammedenes27 doktor normal diyecek içini ferah tut ben nefessiz kalınca üflüyorum biraz sonra kendine geliyor. Yarın yine de haber verirsin canım 🙏🏻
muhammedenes27 mom0989 inşallah 🤲🏻Tşk ederim o an bişi yapamıyosun ne yapsam dikkatini çekmiyor çok korktum
muhammedenes27 mom0989 artık böyle elini kolunu bıraktı bayılcaktı resmen sizin kızçeninde öylemi oluyor korkutacak şekilde nefes almıyor
mom0989 muhammedenes27 benim ki ağlamaktan morarırdı eli kolu bayılmadı. Ben yüzüne üfleyince 2 dk sonra geldi kendine
ugur25bocegi muhammedenes27 canım oğlum 5 aylik aynısı oldu ağlarken morardi nefes almadi 15 20 saniye falan bende goturcem doktora yarı cana indik valla nette katılma ağlaması diyo bi zarari yokmuş ama insan çok korkuyo
muhammedenes27 ugur25bocegi evet bende netten baktım katılma diyor 4 yaşına kdr geçermiş &90 bebeklerde görülür genetikte olabilir dio demir eksikliğide ama çok korkutucu birşey beynim şuurum gitti o an :( Allah kimsenin evladını annesinden babasından ayırmasın morardı
ugur25bocegi muhammedenes27 amin canım aminn evet bende yere bayıldim kendine geldikten sonra zaten cok korkutucuydu inşallah bi daha olmaz hic bi bebekte olmasin
Melekbebekk muhammedenes27 canım biz ona uğunma deriz çoğu bebekte oluyo dikkat et yüzüne üfle geçer ve çözümü yok böyle gider
muhammedenes27 Melekbebekk öyleymiş ya bi doktorada gtrlim herşeyine bir baksın ondan snra içim rahat eder inşallah
Melekbebekk muhammedenes27 tabiki inşallah bir sıkıntı yoktur, dediğimiz gibidir ve bir daha olmaz🙏 Çok geçmiş olsun 💐