Prensannesi22 Oğlum 22 mayıs dogumlu 10 gun sonra 6 aylık oluyoruz neler vermelıyım dusundukce neler yapsam dıye ıcınden cıkamıyorum sanırım bıraz buyutuyorum sızler nasıl bı ek gıda donemı planlıyorsunuz
damlamirhat Prensannesi22 tadımlıklarla başladım canım 10 gün sonra çorbalara geçicem☺️ Aynı gün doğum yapmışız buarada 🌸
Handetugra Prensannesi22 yavaş yavaş yoğurtla başla canım mümkünse ev yoğurdu olsun. Sebze çorbası blendirdan geçirip verebilirsin. Bende cok büyütmüştüm gözümde ama zamanla kendiliğinden gelişen şeyler 🥰
Prensannesi22 Handetugra ınsallah canım ya emmeyıde fazlalastırdı sanırım artık doymuyor anne sutuyle 🙈 ınsallah korktugum gıbı bı surec olmaz