Kızlar yarın 2. Ay aşısı olucaz ama beni neler bekliyor hiç bilmiyorum bide aşıdan sonra kalça ultrasonu var muayenesi var yaptıran anneler yazarsa çok sevinirim Birgün sonrasındada misafirim var çok mu zorlanırım acaba ?? Lütfen yardımcı olurmusunuz bana