Geçen günde yazdım normalde hiç kaka problemimiz olmadı 6,5 ay boyunca her gün kaka yapıyordu ama bir kaç haftadır süre uzadı. Şuan 6 gündür yapmıyor bugün artık karnının şiştiğini rahatsız olduğunu gördüm. Masaj kiraz çekirdeği torbası zeytinyağı herşeyi denedim ama yok. 6. Ayında ek gıdaya geçtik anne sütü almaya da devam ediyor. Lavman yada fitil kullanan var mı ne yapmalıyım. Daha önce Hiç olmamıştı 😞