Bebegim 3 bucuk aylik, buyume atağı midir nedir anlayamadım. 5 dk dan fazla emmiyor ne kadar zaman geçerse geçsin zar zor emziriyorum, emmek istemiyor kendini geri atıyor reflüsü de var neredeyse hiç kilo almamış 3 aydan önce hiç böyle bir problemimiz yoktu, o emmedikce sütüm de azalıyor sanki, ne yapmam gerekir boyle bisey yaşayan var mı 😓