Merhaba anneler iyi akşamlar…Benim kızım 9 aylık bu aya kadar herşeyi çok güzel yiyordu ama bu ay yemiyor.ne denesem ne yapsam yok zar zor iki kaşık sonra kesinlikle ağzını açmıyor anca oyun yaparak ağzına sokabilirsem yedi yedi başka türlü yemiyor herşeyi reddediyor iki tane dişimiz çıktı bu diş istahsizligi çok sürermi bu dönem beni çok yıprattı siz tecrübeli annelerden yorum istiyorum