Kullanan var mı ?Memnun musunuz acaba ?
Yerfistigininannesi ben kullandım.elektrikli olandan.çokda memnun kaldım 👌🏻👌🏻👌🏻
🐄🍼🍶
SenaaTuna ya ben kullanıyorum ama sütumu tam sagmiyo sanki
Yerfistigininannesi kişiye göre farkediyordur belki 🤷🏻♀️