turksoynihal Merhaba değerli anneler , oğlum 5 günlük oldu 6 kasımda 34 haftalık olarak dünyaya geldi elhamdulillah . Ama hiçbir suretle emziremiyorum süt çok göğüs ucu yok ne yapmalı 😞 göğüs kalkanı da işe yaramadı .
GSA1319 turksoynihal emzirme danışmanlığı diye bir sayfa var instagram da ordan bi araştırın hatta mesaj atın cevap veriyor bu konu ile alakalı şeyler okumuştum
Omero21 turksoynihal bende aynı senin gibiydim silikon göğüs ucu al mama yap biberonu ver sonra memene getir hemen Çek memeni tuttur öyle öyle alıştır yoksa sonradan daha zor oluyo
bertn turksoynihal benimde Göğüs ucum yoktu sıkımın göğüs ucuyla emzirdim bir süre sonra kendi çıktı biraz zor olacak çok zor bi süreç ama sabretmelisiniz