Eşim biraz kıskanç bana ne instagram ne facebook nede baska bi sosyal medya kullandırıyor. Bende cok sıkılıyordum ne bileyim 10 yaşındaki cocuklar bile sosyal medyadan çıkmıyo ama ben hic bi sekilde kullanamiyordum. Taaki bu uygulamayı bi arkadaşım tavsiye edene kadar. Arkadaşım dedi boyle bir uygulama var sadece anneler falan kullaniyor esine bi sor istersen hem kafan dağılır hemde merak ettiklerini sorarsın ordakilere dedi. Benimde aklima yattı. Eşimle konustum. Önce o bi göz attı. Sonra tamam dedi kullan dedi. O gün bugündür kullanıyorum canim sıkılınca giriyorum bakıyorum. Merak ettiklerimi soruyorum. Ne bileyim azda olsa kafam dağılıyor. Burdan arkadaşıma teşekkür ediyorum onun sayesinde üye oldum kullanıyorum.❣Çevremdekilere de tavsiye ediyorum 🤗