Merhaba bebeğim 11 ay 21 günlük. 9 gün sonra inşallah 1 yaşına girecek.. Bugün bı laf oldu onu diyeceğim oturdum ağlıyorum lütfen okuyun. kısaca yazayım. Sıralıyor emekliyor. Yürüme arkadaşı ile ilerler. Alkış bay bay çak yapar hatta bir bir de yapar .. kelimesi yok. Kendimce bisiler mirildanir. Anladığı herşeyi yapar komutları alır hatta istediği şeyi işaret parmağı ile göstermeye başladı.. neyse bugün kayınbabami gördü çocuğum. Ve ağladı. Yani sizece ağlaması anormal mi ?? Bu süre sonra telefon geldi konuştuk ettik. Bana denildiki Tv hala izletmiyor musun ? Hayır dedim. 2 yaşına kadar düşünmüyorum. Ama.olur ki kelime dağarcığı birden açılır konuşur. Belki ozaman kısıtlı süre. Yani beni yanlış anlama ama belkide izletmedigin için böyle bu cocuk dedi. Nasıl yani neyi var çocuğumun dedim. Hareket yok yürüme yok,konuşma yok hemen ağlıyor bizi görünce dedi. Bence izlet böyle olmaması gerekiyor dedi. Yani size soruyorum bunun tv ile ne alakası var ?? Sizin çocuklarınız birini görünce ağlamıyor mu ?? 1 yaşında bile değil koşup yürümesi mi lazim ? Düşünün birde 8 yaşında kızım var… Onda da böyle kimse ile konuşmuyor utanıyor diye üstüme gelmişlerdi otizm e kadar düşündüm günlerce ağladım. Şimdi bile oğlumu ben bukadar irdelerken bana böyle söylenmesi beni çok üzdü. Anormal bi durum mu şimdi bu 😏 kelimesi yok, ağlıyor birini görünce napabilirim ? Çok moralim bozuldu 😔😔 bu aylarda olan anneler, bilinçli anneler bana yazar misiniz çocuğu alıp TV izletince olmuyor mu böyle 😠😔