Merhaba herkese 2 gün önce covid olduğumu öğrendim. Filyasyon ekibinin verdiği ilaçlardan sabah akşam 2 adet yutuyorum. Parol C vitamini D vitamini ve bol su içiyorum. Ateş öksürük boğaz yanması halsizlik bulantı var neler önerirsiniz nasıl çabuk atlatırım evde iyileşenler neler kullandınız neler yeyip içtiniz acaba psikolojik olarak çok kötüyüm belirtileri yaşadıkça iyileşmeyecek gibi hissediyorum 😣