Biianne antalyada yasiyorum gündüzleri pek soğuk degil ama aksamları soguk oluyor ben evdeyken normal kiyafet giydiriyorum ince bi ceket giydiriyorum dısarıdyaken gunduz sadece orgu bahtaniyesi örtülü oluyor aksama dogru da orgu cesetlerinden giydiriyorum ince örtüye sariyorum üstüne de bahtaniyesini ortuyorum yeterli oluyor 2 buçuk aylık bizimkisi normal kiyafetleri dışında bi bahtaniyesini birde orta kalınlıkta örtüsünü bi kac Tanede hırkasını almanız yeterli olur