Smyrsrht İki ay önce normal doğum yaptım üç gün önce ilk adetimi oldum ama kanamam yok sadece simsiyah leke geliyor ve sütüm azaldı sizde de öyle bir şey yaşayan var mı
glbgci Smyrsrht ben sezeryan oldum böyle bir şey yaşamadım 40ınız çıktıktan sonra muayene oldunuz mu?