Kızlar bebeğim covid teşhisi konulmuştu üç gün önce ama önceden de 10 güne yakındır çok kötü hastaydı doktor covidden şüphelenmedi antibiyotik verdi sadece meğer yavrum corona olmuş her neyse bugün öğlen hastaneden taburcu edildik kızım 23 aylık hasta olmadan önce 13 kiloydu 11 kiloya düşmüş 😔😔 zaten hiçbirsey yemiyordu sürekli kusuyordu felaket şekilde eridi yavrum resmen 😔 doktor vitamin olarak nutrigen üzümlü olanından vitamin yazdı kızıma tekrar nasıl kilo aldirabilirim yüzü kaşık kadar kaldı 😔 besleyici tarifleriniz varsa yazarsanız çok sevinirim bu arada kilo önemli değil diyenler gelmeden söyleyeyim 15 gün hiçbirsey yemedi hiç abartmıyorum serumlarla karnı doydu haliyle vitaminsiz de kaldı çok endişe ediyorum