Biranne91 Allah hepimizin yardımcısı olsun. Anne olmak dünyanın en güzel şeyi olsa da en zorlayıcı şeyi bana göre. Sabır işi çoğu zaman. 23.hafta atak dönemidir ve yaklaşık 4hafta surer. Bazı bebekler bu dönemi 1hafta da bazı bebekler 5hafta da atlatır. Kısa ya da uzun sürebilir yani. Biliyorum çok zor durumdasiniz,yalnız degilsiniz. Şuan ağrımaktan kopacakmis gibi hissettiğim belim ve kollarımla yazmaya çalışıyorum bu msji. Benim bebeğim de 5 ay 10gunluk ve gündüz uykuları çok kısa. Daha doğrusu henüz bir düzen oluşmadığı için yeni yeni başladım bir şeyler yapmaya ve zamanla her şey düzelecek,siz de buna inanın. Benim bebeğim de çığlık atarak uyanıyor sanki bir şey olmuscasina. Bu dönemler de tüm bunlar normal. Sabredin. Hepsi geçecek güzel anne🤍