anneninbirii Merhaba sevgili anneler. Bugün yirmilik dişimi çektirdim. Ondan sonra çok kötü boğazım acımaya başladı. Bu normal mi sizce? Diş çektirdiğim için mi boğazım acıyor olabilir ?
TospikOglusum anneninbirii geçmiş olsun .emziriyo muydunuz?ya benimde bu tane kırık dişim var ama çok korkuyrm cektrnekten bide emzirenler cektirebiliyo mu onu bilmiyrm.bu arada sorunun cevabını inan bilmiyrm🙈🙄
anneninbirii TospikOglusum benim kızım geceden geceye emerse zorla emiyordu bu aralar onu da istemiyor ordan cesaret alarak çektirdim çünkü dayanamadım artık. Ama doktora emziriyorum dedim iki saat emzirme sonra emzirebilirsin dedi. Siz yine de doktora giderseniz muhakkak sorun
Melis_s26 Bu konu da bilgim yok fakat bende cektirecegim, ama kulaktan dolma şeyler duydum. Emziremiyormusz galiba bir kaç saat doğru mu?
anneninbirii Melis_s26 doktora emziriyorum dedim iki saat emzirme sonra emzirebilirsin dedi. Ama siz yine de muhakkak doktorunuza sorun