Gulo2763 ilk bende gallia veriyordum sonra bir aylık oldu değiştirdim mamayı kilo alsin diye halbuki mamayla hiç alakası yokmuş her mama aynıymış doktor söyledi hata kızdı neden değiştirdin diye gallia en iyi dedi ama bu mamadanda sorun yaşamadım ilk aylarda çok içiyordu ama şimdi yse biberon reddımız var doğru dürüst beslenmiyor ama kilo iyi çok şükür