Kızlar bebeğim 1 aylık aşırı gazı vardı doktorum dün bu şurubu önerdi bugun aldım 5ml (günde 4-6 defa) olan yeri işaretlemiş ama 5 ml tüm şırıngayı dolduruyor. Bu fazla değilmi. Yoksa 1 öğünde 1ml:mi vermeliyim kafam çok karıştı bilgisi olan lütfen yardımcı olsun 😑