Elimde ebebegkten aldigim uyku tulumu var(1.5tog)hala cesaret edip bir türlü bebeğime giydiremedim ama üzerine bişey örtüyorum diye de inanılmaz tedirgin yatiyrm🙄eminimki aramızda benim gibi hala uyku tulumu giydiremeyen anneler vardır.ya giydircem bu gece tamm diyrm ama ya usurse ay yok ya çok.terlerse sonuçta terlemesi daha kotu diye biliyrm🙄nasıl yapicam nasıl yenicem kafamdaki bu düşünceleri bilmiyrm.evimin sıcaklığı yani oda sicakligimiz 23,24 derece genelde çok soğuklarda sabaha karşı düşebilir .mesela 23 derecede kolsuz zıbın ve pijama takimiyla(pamuklu çok ince değil)giydrsem üşür mu yoksa yerler mi yoksa tam uygun mu olur?(kızlar biliyrm üzerlerinde yazıyor nasıl giydirilecegi ) ya işte buradaki annelerden cesaret almak istedim😍🤗