Tuba benim üç günün sonunda geldi sütüm ve bu esnada hiç pes etmedim hep emzirdim öylelikle gelmeye başladı siz de pes etmeyin Açlıktan ölmez Allah’ın izniyle merak etmeyin bir kaç damla bile ona yeter zaten şekeri falan düşük olsa hiç emmez uykuya meyilli olur daha çok