Kızlar malum süt olsun diye ya da artsın diye sürekli süt arttırıcı şeyler içiyorum yiyorum. Annem artık boşuna çocuk 4 aylık bu saatten sonra süt artmaz diyor. Şimdiye kadar ne emdiyse artık o kadar süt üretilir yeme içme artık diyor. Doğru mu? 4 aydan sonra sağarak ya da yiyip içerek sütünü arttıran var mı??