eylulbebesi ___sonbahar___ 2 aylık 4-5 bez hepsi çişli olmuyor bazısı sadece kaka yaptığı için. Bu şartlarda doymamış mı sayılıyor 🤷🏻♀️
Kuuuzeey Pares 6 bez dolu dolu mu oluyor acaba benim oğlum 4 aylık 5 bez değiştiriyorum ama hiç bir zaman hepsi dolu olmuyor 😔
Pares Kuuuzeey genelde iki tanesi çok aşırı ağır oluyo 5 bez de iyi aslında ağır olmuyor mu hiç margarin ağırlığında olması gerekir derler hep
Sule77 ___sonbahar___ valla ben suan siz sorunca saydım genelde her uykusundan önce ve sonra değiştiriyorum ayrıca kaka yaparsa değiştiriyorum 9 aylık bebeğim sabah uyanış ve akşam yatışla birlikte 6 bez saydım :)
Kuuuzeey Pares 2 si çok dolu oluyor diğerleri normal çiş yapıyor diyebileceğim kadar oluyor . Kilo alımımız da ayda 500 gr zaten çok fazla almıyoruz ama yine de mama vermiyorum çok fala meme reddi yaşadım hala yaşıyorum ara ara
Pares Kuuuzeey bende meme reddi yaşadım çok kilo alımı düştü sağarak verdim öyle toparladı şimdi mama da veriyorum sütümü içmiyo sağdığım yeni yeni düzeliyor kilo alımı çok zor valla anne olmak umarım iyi olur herşey 🙏