Almina4497 sağ ve sol Alfa acıları 60 ve üzeri olmalı 60 ın altında ise sorun diyorlar ama bebeğin gelişimine olabilir yada kalça çıkıklığıda.53 derece baya düşük çıkmış bnm kızında 57 59 su çift bez tak bir ay sonra gel dediler gittim düzelmemiş ortopediye git dediler gittim bi bandaj var bacaklarını ayırmak içim ondan al dedi ben almadım başka hastanelere başka doktorlara gittim normal cıktı.size tavsiyem 15 gün sonra gel dediyse çift bez bağlayın şimdiden bacaklarının arasına yatarken destek koyun acık kalsın üzülmeyin erken tedavi bunlar ama 2 hafta sonra düzelmemiş derlerse başka hastaneleri de deneyin bnm 3-4 gün ara ile başka hastanede farklı cıktı acılar.hatta aklımda şüphe kaldı 6.ayda tekrar götürdüm ta Gebze’deki Anadolu sağlık da doçent doktora o röntgen cekti normal dedi .ha bu arada bebeğinizin yatarken iki bacağını bileşTirip boğum çizgilerine bakın Simetrik olması lazım sağ sol biri altta biri üstte olmucak.beni çok korkuttular tecrübe kazandım gide gele