Merhaba hanımlar bebeğimi geçen hafta aşıya götürdüm doktora da boğazında hırıltı var diye muayene ettirdim ama çocuğumda o günden sonra halsizlik,öksürük,hapşırma,burun tıkanıklığı son 3 gündür ise ishal ve ateş vardı bu süreçte 2 kez farklı çocuk doktorlarına götürdük ilki hiçbir ley yok serum fizyolojik damlat burnuna dedi diğeri 38 ateşle götürdüm kan tahlili,akciğer filmi verdi baktı üşütmüş dedi antibiyotik ve ağrı kesici verdi ama bana sıradan bir üşütme değilmiş gibi geliyor 😭 bu kadar uzun süremez ,bebeğim daha 44 günlük ve ben emziremiyorum,sizce Kovid olabilir mi ne yapmam lazım 😭😢🥺