Kızlar merhaba oğlum 11 ay 15 günlük doğdugundan beri bi yumurtalığı hiç yok ama önemsemedik bebeklerde olur zamanla iner diye. Diğer yumurtalıgı da sürekli inip çıkıyor. Bugun dr ultrason çekti birinin utangaç yumurta oldugunu inip çıktıgını bunun normal oldugunu. Diğerinin ameliyatla inebileceğini ameliyat olmazsa yumurtalıgının eriyip yok olacağını söyledi. Bu durumda yaşayan ameliyat olan var mı