Gokcen bilmiyorum cnm diğer arkdşlar pişmanlık yazmış ama bn memnunum evet ağır yer kaplıyor ama bizim arabamız büyük zaten pravanın tek tuşla tekerleri çıkıyor az yer kaplıyor parçaları ayırmanada gerek yok hmn kapanıyor oğlum 8 ay 22 günlük pişman değilim ki oğlum 10.500 kilosu pusetini 6 aya kadar kullandım çok öemnundum sallayark uyuyordu oğlum bi yere gittik diyelim hmn çıkartıyordum puseti sallıyordum uyuyordu takıyordum geri ve uyumak istediğinde rahat uyuyor bazen dışarda oyun oynamak istiyor yatar pozisyona getirip oyuncak koyuyorum önüne oyun oynuyor vs bn genel itibariyle memnunum 🤷🏼♀️ Senin fikrin cnm