Oyku123 6 aylikken basladik suan 9.bucuk aylik oldu her an yürüyecek gibi ellerini birakip hep yurumeye calisiyor cesaretli .yuruteç bize cok yardimci oldu ama ne zaman birakmaliyiz tamamen yürüyüncemi yoksa suan biraktirsammı .kullananlar anneler ne zaman biraktirdiniz.
Valessia Oyku123 kullanırken de çok uzun içinde oturtmuyordum ben ama 6.ayda bindirdim, 8.aya girerken tamamen kaldırdım o ara emekliyordu zaten. Bence artık kaldırmalısınız tabi çocuğunuz açısından en iyisini siz bilirsiniz.
Misskokulum Oyku123 9 buçuk aylıkken bırakmıştık biz yürüme arkadaşı aldık (araba) o daha iyi geliyor bana.Yurutec biz de maalesef olumsuz etkiler yarattı parmak ucuyla yürüme gibi bence bırakın kanepeden kanepeye veya bir şeylere. Tutunarak yürüsün
NesLyy- Oyku123 Tam bugün yaşına girdi 2-3 hafta oluyordu bırakalı kaldırdık bizde yürüyor artık tamamen zaten süreklide binmiyordu☺️
Mom091 Oyku123 kendisi binmek istemeyecek zaten. Zamanını bebeğiniz belirliyor yani😊 benim kızım pek binmedi erken yürüdüğü için. 2 ay kadar anca kullandık
Kusannesi Bencede artık bırakabilirsiniz😊bundan sonrası onda tembellik olur hazıra alışır, bizimde adım atmayı öğrendi 10 aylıgız ama yürüyemez kendi başına o yüzden bırakmıyorum
Oyku123 Misskokulum arabadan bizde aldik ama kullanislimi sanki one kalkicak gibi hafif geliyor bana guvenemiyorum bir turlu arabaya
Oyku123 Mom091 ne kadarlikken yurudu bebeginiz. Bizde 1 aydir cabaliyoruz aslinda erken yurumesi icin yuruyecek gibi cok hevesli iki koltuk arasi gidip geliyor ama yinede arkami donmeye gelmiyor her an yerde bulabiliyom.
Volmine Oyku123 inanırmısın aldım yürüteçi hiç binmedi. Bindiği vakitte düştü üstünden düşün üç kere falan düştü . Daha zaten koymadım hareketli bizim oğlan . Bence koyma kendi çabalasın kalkmaya falan daha iyi
Mom091 Oyku123 8,5 aylıktı yürüdüğünde. İki koltuk arası gidip gelmeye başladıysa yakında ellerini bırakıp adımlar. Siz bir iki adım uzağına gidip gel annecim diyerek teşvik edebilirsiniz. Ben hep öyle yapmıştım😊