Bence tog değerine göre bakmayın şuan ev 24 derece bizim bu değerde sadece zıbın giydirin diyorlar ben gece kısa kollu zıbın üstüne normal tulum giydirip üstüne 1.6 tog uyku tulumu giydiriyorum terlemiyor da üşümüyor da. Yani onu siz belirleyin baktınız terliyor bi tık ince giydirirsiniz üzerine battaniye örtmüyorum örttürmüyor çünkü uyanıyor örtünce. Yani siz annesiniz en iyisini anneler bilir tog değeri değil 😂