eylulbebesi Dk başı mememde az ve sürekli emiyor oyalamaya çalışıyorum falan yok emzik de tutmuyor. Devlet hastanesinde var mı böyle destek alabileceğim bir birim
[silindi] eylulbebesi evet bazı hastanelerde emzirme polikliniği oluyor hastaneyi arayıp bilgi alabilirsiniz