Mnkturta ben sezeryandan sonra 6.gün kullanmaya başladım doktorumun tavsiyesi ile cırt cırtlı olanlardan aldım medikalden m beden aldım cok buyuk almayin kilo verdikce zaten bol oluyor iyice kastirmak gerekiyor ben faydasini gordum cok sukur gobek acisindan bide ben 2,5 ay oldu dogum yapali hamilelikte 15 kilo almistim hepsi gitti cok sukur ama kullan korse tavsiye ederim ben butun gun takiyordun yatarken cikariyordum