miraninannesi18 çok sağ olun evet o güne göre daha iyi ama bu süreçte ben mahvoldum anne sütü veremiyorum onun vıcdan azabı,sünnet oldu onun travması ,üzerine bir de bu hastalık tabii aşıya falan gittiğimizde yatağa yattığı an sünneti aklına gelip gözlerindeki o acıyı gördüğümü saymıyorum bile 😭😢Rabbim herkesin evladına sağlık versin hakikaten çok zor…