Mom34 Sağlık durumum iyi çok şükür tat ve koku alamıyorum şu an ama kızım gece çok ateşlendi 39 oluyordu nerdeyse. Ben emzirdigim ve durumum çok kötü olmadığı için aile hekiminin tavsiyesi ile hap kullanmıyorum.