Merhaba dr Suat Özdek çok iyi bir doktor biz 6.ayımızda tanıştık kendisiyle keşke daha önce gitseymişiz çocuklarla iletişimi çok iyi herşeyi tek tek anlatıyor oynayacağı oyunlara kadar detaylı birşekilde muayne ediyor. Ben çok memnunum gercekten güven veriyor insana.