Gaz damlalarının hiç biri işe yaramadı nbl drops probiyotik bitrdi bizim koliğimizi, mamalarında hepsini denedim çok fena yaptılar oğlumu bitek bebelac gold iyi geldi, mamayı silme kaşık verinn tepelem koymayın ve durumunuz varsa de browns biberon alın gaz yapmayan tek biberondu, avent,mamajoo, chicco hepsi çok fena yaptılar ve 3. Aydan itibaren 2 numaralı biberon emziğine geçin. Gaz damlaları işe yaramıyor probiyotik kullanmalısınız bağırsaklar gelişmediği için gaz ve kabız sıkıntısı oluyor maalesef, birde mamayı bıçakla karıştırın sallamayın her gün 1 çay kaşığı zeytinyağ ısıtıp mamaya ekleyin